sobota, 10 października 2015

Fresh start?

     Witajcie. Dzisiaj chciałam wam napisać o moich blogowych decyzjach, na które się niedawno zdecydowałam. Może i zaczęłam bloga i tak naprawdę był to dopiero początek, ale chciałam wprowadzić pewne zmiany. Jeśli jesteście zainteresowane, czytajcie dalej. :)


Nie podobało mi się to jak zaczęłam blogować, ani również nazwa bloga, na którą się wcześniej zdecydowałam. Zmieniłam nazwę na coś bardziej oryginalnego i aby bardziej przypominało coś kreatywnego oraz mnie, ponieważ uwielbiam pastelowe kolory i minimalizm, co mogłyście już zauważyć po designie bloga. Uważam, że to był pierwszy krok do większej motywacji. Wygląda to teraz czyściej i prościej, szczególnie, że zrezygnowałam z nazwy z podwójnymi literami, oraz z przezwiska 'Scarlett'.

Skupiając się na motywacji...jakoś jej nie widziałam. Czułam, że źle zaczęłam blogowanie i wiele rzeczy po prostu przestało mi się podobać. Mimo tego, że dałam sobie maksymalnie dwa tygodnie na pisanie postów, stwierdziłam, że będę pisać tylko wtedy, kiedy naprawdę będę chciała. Bardzo często widzę osoby, które mają zapisany swój grafik i planują kiedy dokładnie pisać kolejne posty, ale to nie dla mnie. Za nasze blogi decydujemy same, prawda? Właśnie dlatego myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie pisanie bez żadnych terminów. Dlatego, że nie chciałabym pisać, kiedy po prostu nie sprawiałoby mi to żadnej przyjemności. Lubię prowadzić bloga, ale nie pisać na siłę i właśnie dlatego mogę być tutaj rzadziej niż planowałam na początku.


Na koniec chciałam dodać, że dzięki temu postaram się pisać bardziej starannie. Oczywiście zapewne to nie koniec wszystkich zmian, bo na pewno zdecyduję się na zmienianie designu co jakiś czas. Zawsze znajdę jakieś poprawki, czy nawet pomysł na inny wygląd. Mam nadzieję, że te zmiany pomogą mi w utrzymaniu motywacji i będę bardziej zadowolona z postów. Może wy również potrzebujecie zmian? Czasami nawet małe szczegóły bardzo cieszą. :)


14 komentarzy:

  1. Masz rację, liczy się jakoś,a nie ilość. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :) świetny log i zdjęcia :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem potrzebujemy zacząć od nowa ;) Życzę powodzenia! :*
    Prześliczne zdjęcia, obserwuję!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam,dopiero zaczynam jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia :)
    http://betilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia ;)
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy ?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany są potrzebne :) Ja w końcu zdecydowałam się na zmianę topu i jestem bardzo zadowolona - wcześniej miałam tylko nazwę, a teraz pojawiły się też zdjęcia i od razu mam większą motywację do pisania :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, fajne zdjęcie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, powinno się pisać wtedy kiedy będzie wena . Pisanie na zawołanie nie przynosi nic dobrego, Ty się męczysz i dodajesz post z którego nie koniecznie jesteś zadowolona:)
    powodzenia w dalszej drodze,
    my dopiero zaczynamy :)
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne fotografie! Trafiłam na twojego bloga przypadkiem.
    Również to moja pasja! Jak fajnie czyta się te posty... :D Cudooo :)
    Dołączę do obserwatorów :)
    Zapraszam do siebie, ps. jestem nowa : blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz. Zostaw również link do swojego bloga, a chętnie zajrzę, jednak nie toleruję typowego spamu. Do tego znajdziesz miejsce w zakładce 'spam' po prawej stronie w menu. Dziękuję. <3