środa, 30 września 2015

Webcam selfies

       Miałyście kiedyś tak, że aparat leżał obok was na waszym biurku, ale jednak wolałyście zrobić sobie zdjęcia kamerką? Ja tak właśnie miałam. Ha, jestem zbyt leniwa na lepszą jakość, bo znacznie szybciej i prościej jest po prostu wcisnąć przycisk i od razu zapisać zdjęcie na komputer, niż bawić się jakimiś usb. Zaoszczędziłam sobie również niezbędne miejsce na dysku, którego już niestety mam tak mało przez wszystkie stare zdjęcia. Normalnie na aparacie robię zdjęcia z rozmiarami 5k pixeli. Zawsze mam sentyment do wszystkiego i jakoś ciężko mi się tego pozbyć, choćbym wiedziała, że niektórych zdjęć naprawdę nie potrzebuję.


Te wszystkie zdjęcia zrobiłam używając strony pixect.com. Uważam, że są tam naprawdę fajne efekty i co najważniejsze...strona jest darmowa. Niestety moja kamerka ma bardzo złą jakość, ale zmniejszyłam zdjęcia więc nie wygląda to tak źle. :) Dobrze, że w końcu zrobiłam chociaż jakieś, bo zauważyłam, że w folderach mam zdjęcia sprzed pół roku. Kiedyś robiłam o wiele częściej, a szczególnie wtedy kiedy założyłam photobloga.  Teraz myślę, że blogspot jest o wiele lepszy, ale nieco się różni. ;) Wspomnę, że tak, bluza jest mi za duża, ale ja lubię takie. :D

Już wkrótce jadę z mamą na małe zakupy więc jeśli wypatrzę coś fajnego to pokażę wam w jednym z kolejnych postów. Jednak muszę jeszcze z tym poczekać. Ostatnio robi się coraz chłodniej, więc myślałam nad kupowaniem jakiegoś swetra, ale również muszę kupić sobie jakieś krótkie kozaczki na zimę. Nowa kurtka również by się przydała, jednak na to jeszcze zostało trochę czasu. :3 Więcej o tym co u mnie nie będę wam pisała, bo nie dzieje się nic ciekawego i może dlatego post jest taki krótki, jednak mam kilka pomysłów na kolejne. Z tym, że zaczyna się jesień, pora na chociaż jeden temat jesienny. W sumie już jestem w trakcie pisania tej notki, ale muszę jeszcze zrobić zdjęcia. Również postanowiłam, że może w jednym z kolejnych postów pokażę wam trochę zdjęć, które zrobiłam jeszcze w wakacje niedaleko swojego domu. Wystarczy mi je jeszcze trochę po-edytować i będą gotowe. Poza tym wszystkim, poprawiłam troszkę wygląd bloga i zmieniłam kolorystykę na menu bocznym. Myślę, że teraz lepiej to wszystko wygląda. Poprawiłam też czcionkę, jest bardziej czytelna i nieco większa, a pod tytułem zamiast ciągłej kreski zmieniłam ją na bardziej kropkowaną. Moim zdaniem właśnie takie małe szczegóły całkiem zmieniają design. :) Trochę znów zbaczając z tematu, wiem, że postanowiłam posty dodawać rzadziej. Może co tydzień, ale myślę, że powinnam na razie zrobić przynajmniej jedną notkę oprócz samej notki powitalnej. ;)

Powracając do tematu, również wolicie czasami robić sobie zdjęcia kamerką?


34 komentarze:

  1. Lubię robić takie zdjęcia, ale wiem, że ludzie skarżą sie za takie zdjęcia na blogu. Coś o tym wiem ;) No ale te zdjecia są całkiem całkiem.... :D Zalecam używać aparatu.
    Oczywiste, że blogspot lepszy!! Ja jestem na nim ogólnie w życiu od 2013 r. Ty dopiero zaczynasz, ale widać, że trochę się na tym znasz.
    Czekam na kolejny post :D

    http://klaudyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! :* Zapraszam do mnie. Wspólna obserwacja ? daj znać u mnie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie! Kamerka jest wygodniejsza niż robienie selfie z aparatu. Przyznaję się bez bicia, praktykuję często kamerkowe zdjęcia samej siebie :d

    Pozdrawiam!
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam kamerki, jednak wolę robić selfie komórką. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś śliczna. Aż Ci normalnie tej urody zazdroszcze! *,*

    Obserwuje :)
    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Snow white":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/snow-white.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Piękne kreski! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc jeszcze nie robiłam sesji webcam selfies :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. komputerem nie robiłam sobie nigdy selfie :D
    ale bardzo ładnie wyszłaś!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie niestety nie mam aparatu ,więc muszę się nacieszyć telefonem .Nie jest tak żle ,będzie lepiej .Zaobserwowałam i liczę na to samo :*

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jatez sobie lubie robic czasem kamerką :p fajna jest strona webcamtoy.com do robienia fot.
    olabrzeska.pl
    konkurs z nagrodami ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kiedyś częściej robiłam zdjęcia w kamerce komputerowej, jednak teraz zważam na jakość i używam aparatu w swojej komórce ;) 13 Mpix, nie jest źle ;) mamy lustrzankę, ale siostra na studia zabrała ;)
    czekam na post z haulem zakupowym ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś w 4 i 5 klasie robiłam sobie zdjęcia na webcamie z moimi koleżankami, ale jak teraz ogladam te stare zdjęcia to płakać mi się chce haha
    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanych zakupów :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja kamerka jest tak słaba, że nawet jej nie włączam xD

    COFNIJ SIĘ DO LAT DZIECIŃSTWA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety mam strasznie słabą jakość kamerki więc nawet nie próbuje :/

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem naprawdę zachwycona twoim blogiem :) Rozwijaj się i pisz, pisz pisz!
    Oj, pamiętam, że dawniej bardzo często robiłam sobie zdjęcia kamerką. To było moje małe hobby, haha :D

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc ja praktycznie nie używam kamerki do robienia zdjęć. Głownie ze względu na słabą jakość, bo jakość bo zajebistością nie powala.
    Życzę udanych zakupów :)

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za często robię zdjęcia kamerką, jednak to bardzo zaoszczędza czas :)
    Świetnie napisane, pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś robiłam zdjęcia kamerką, teraz ju z nie zabardzo sama nie wiem czemu....
    Obserwujemy ?
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na web camie robię tylko śmieszne zdjęcia z przyjaciółmi :)
    pozdrawiam julia-weronika-blog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dawno temu sobie zdjęcia kamerką robiłam :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i blog!
    Bardzo podobają mi się te Twoje zdjęcia!
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com

    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjecia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  24. zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD na moim blogu http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kamerka z komputera też całkiem niezła :) Wszyłaś Ślicznie ♥ Wiem że zdjęcia zjadają niestety dużo pamięci komputera ... Ja też muszę jechać na jakieś zakupy ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jednak mimo wszystko wolę robić sobie zdjęcia normalnym aparatem :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie przepadam ogółem za robieniem selfie ;>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Wiktoria i Weronika|♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać! :)
    ♥NOWY POST ♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasem robię sobie na webcamtoy ale polecam ci też retrica online,najpierw robisz zdjęcie a dopiero później dobierasz efekt/kolor :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie kamerka służy jedynie do robienia głupich zdjęć z młodszą siostrą :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. ja częsciej wole używać telefonu;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz. Zostaw również link do swojego bloga, a chętnie zajrzę, jednak nie toleruję typowego spamu. Do tego znajdziesz miejsce w zakładce 'spam' po prawej stronie w menu. Dziękuję. <3