niedziela, 27 września 2015

Notka powitalna / o czym będzie blog?

     Cześć! Zanim zacznę normalne blogowanie, wypadałoby się z wami wszystkimi przywitać i przedstawić, tak żebyście wiedziały kim w ogóle jestem i co planuję robić na blogu. Mam na imię Weronika i mam 17 lat. Mieszkam w Wielkiej Brytanii. Postanowiłam założyć tego bloga, tak aby w wolnych chwilach pokazać wam trochę moich zdjęć, robić notki tematyczne jak i również czasami recenzje niektórych produktów. W sumie będą tu notki o czymkolwiek co wpadnie mi do głowy. Może nawet jakieś instrukcje blogowe?


Już od razu chciałam wam powiedzieć, że szablon zrobiłam sama, więc jeśli macie jakieś pytania dotyczące szablonu lub chcecie, abym napisała instrukcje, piszcie śmiało w komentarzu lub napiszcie na mój e-mail (który znajduje się w zakładce 'kontakt'). Zrobiłam tę zakładkę po prawej stronie w menu jeśli miałybyście do mnie jakieś pytania, jak i również zakładkę 'spam'. Nie chcę żebym w komentarzach miała same reklamy. Mam nadzieję, że będziecie pisać tam zamiast spamić pod notką. T_T Chociaż przyznam, że pod szczerymi komentarzami zawsze zajrzę na wasze blogi, bo sama pod koniec komentarza zamieszczam link do swojego bloga. Nie cierpię jednak jak ktoś nachalnie reklamuje, a nawet nie przeczyta notki. : /


Powracając do tematu blogowania...uwielbiam blogować. Naprawdę to lubię. Już kiedyś próbowałam, lecz zawsze brakowało mi pomysłów. Ale może teraz się to zmieni? Nie lubię opuszczać blogów, więc mam nadzieję, że jednak uda mi się tutaj zostać. Pomysły to był mój największy problem, ale może przez to że notki były dodawane za często. Teraz postanowiłam, że mogę pisać często, ale publikować tylko co tydzień lub dwa. Przynajmniej postaram się nie publikować za często. To sporo czasu na przemyślenia o kolejnych notkach, szczególnie, że nie ograniczam się do jednej kategorii. ;)

A wy jak radzicie sobie z brakiem weny lub pomysłów?


13 komentarzy:

  1. Brak weny nie jest mi obcy,ale ta mała wredota jest znana z tego,że przychodzi kiedy chce :D Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat jestem teraz w pełni rozkwitu weny! :d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Zapraszam do mnie!
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie na brak weny nie narzekam, zawsze gdy wpadnie mi jakiś pomysł od razu go zapisuje i już mam zaplanowane kilka następnych postów :)
    Świetne zdjęcia ;) Zazdroszczę mieszkania w Wielkiej Brytanii ( kocham to państwo <3 )
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po prostu piszę o modzie, życiu codziennym (moim) żeby czytelnicy wiedzieli co się u mnie dzieje, więc tematy nigdy się nie kończą :) A jeśli czasem mam pustkę to przeglądam inne blogi i staram sie jakiś ciekawy post napisać po swojemu :)
    Obserwuję, bo naprawdę fajnie się zapowiadasz :*

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada sie ciekawie :)
    Zapraszam również do mnie
    Napewno za wszystko się odwdzięcze :*
    Dreamfashioon.blogspot.com <--- mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada i bardzo ładny design. Życzę powodzenia :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykle częściej cierpię na brak czasu niż weny ;)
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na brak weny nie narzekam , czasem się zdarzy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostanę z tobą na dłużej, powodzenia!♥
    Jak radzę sobie z brakiem weny? Zaglądam do innych, oglądam dużo vlogów, ale najczęściej posty dotyczą tego co ostatnio mnie dotykało i są mega oryginalne, polecam!
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny początek, na pewno będę tutaj często wpadała ;] Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz. Zostaw również link do swojego bloga, a chętnie zajrzę, jednak nie toleruję typowego spamu. Do tego znajdziesz miejsce w zakładce 'spam' po prawej stronie w menu. Dziękuję. <3